Noniin, alotanpa nyt kirjottaan sita kauan lupailemqaani blogia. Pahoittelen kun aan ja oon pisteet puuttuu, mutta taalla toisella puolen maapalloa niita ei kayteta.

Hirveasti on tapahtunut neljan viikon aikana, enka mitenkaan edes muista mita kaikkea oon tehnyt. Pitaa katsoa kalenteri lapi ja kertoilla sita mukaa tapahtumista. En nyt kerkia hirveesti napytteleen kun pitaa tehda musiikin assesment, fysiikan assesment ja englannin aine, due ens viikolla, enka ole viela edes alottanut.

Kaikille huolestuneille tiedoksi etta vuosi on lahtenyt reippaasti kayntiin, olen tavannut kasittamattoman maaran ihmisia ja saanut jo tosi loistavia kavereita. Kaikki vie mua ympariinsa ja perhe on tosi mahtava ja ymmartavainen. Ei parempaa ensimmaista perhetta olisi voinut saada. Mutta nyt tarkeampien toiden pariin, palaan asiaan kun loydan kalenterini, ei silla aiti etta mun huone olisi yhtaan sekanen, mutta... ;))

terkkuja kaikille!!

Ilona